(ne)LAIKINIEJI MENININKŲ NAMAI

Aruno_Kauko_tevo_Kosto_Kauko_knyga_iliustruota_Aruno_I.jpgAruno_Kauko_tevo_Kosto_Kauko_knyga_iliustruota_Aruno_II.jpg
Taip_dabar_atrodo__studijos_MANSARDA__namas.jpg1987_Vasiliausko_dirbtuvese_Puodziu_g_Urbonas_Puzonas_Loreta_Danielius_Titas_Valdas_Ancevicius_nuotraukas__R_Urbono.jpg
19920319_Vakaru_ekspresas_apie_Gliuknami.jpg
tapyba_ant_drobes_Sigitas_Nekrasas_Gliuknamis.jpgtapyba_ant_drobes_Sigitas_Nekrasas_Gliuknamis_I.jpg
Gliuknamyje_Valerijus_Pulokas_Edita_Vigelyte.jpgHenrikas_Zizys_ir_dar_keturi.jpg7_GLIUKNAMYJE_Loreta_Vilkyte_prie_Rusio_darbo.jpg

APIE MANSARDĄ iš fb pokalbių
1.Asta Gurauskienė: Valdo kurybos pradzios darbas 1983m. Vestuvine dovana nuo jo...
2.Dina cia Urbono foto( puiki foto) - kalba apie Valdo Puzono tapybas. - jei pavyktu kur rasti jo siurealistines tapybos tai butu Liux
3.Birute prisiminiau - tame "Lizde" keliese tapydavo viena drobe ir tie darbai dabar iseksponuoti Klaipedos universiteto abministracijos patalpose ( pries desimtmeti ten buvau paskutini karta ) Buvusios kareivines ten kur filiologynas . Verta pamatyti nes tai puikiai techniskai atlikti siurealistiniai tapiniai
4.Labai norėčiau parašyti apie gyvenimą Puodžių gatvėje:) Gal papasakosite, kai susitiksime. Man šį tą papasakojo Eugenijus Nedzinskas. Labai įdomu
5.Birute dar galite pakalbinti A.Vasiliauska nes jie kaip rusu avangadistai neformalia eksponuodavo ( sakyciau idomias ) puikias siuolaikiskas nekonfomistiskas ( pagal laiko , vietos konteksta) parodas zymiai idomesnes nei oficialieji dailininkai -- man taip atrodo
6.Nezinau ir nepazystu Darijos tiesiog A.Vasiliauko inciatyvos daug tame "Lizde" ir buvo, pagal laika ir vieta, labai profesionalus ir intelektualus - jis yra tarp Eugenijaus Fiodoro tai pat mano Fb friendu

GLIUKNAMIS (1992 03 13 -
Miesto valdžia davė apleistą namą Ligoninės g. menininkams kaip kūrybinę erdvę.
Pirmajame aukšte dešinėje pusėje veikė Beno Šarkos gliukų teatras, o kairėje dar gyveno žmonės, paskui juos iškėlė. Antrajame aukšte gyveno Kamilė , teatralai Ovidijus Petkevičius ir Ramūnas Kaubrys, dizaineris tapytojas Sigitas Nekrašas.


12. Atsimenu iš kokių 1991 ar 1992. Berods gliuknamy dar kažkada kabėjo. Rostowski : ant mano sienos Palangoj
Gliuknamyje

Iš praeito gyvenimo
Ekskursija į Gliuknamį with Valerijus Pulokas , Edita Vigelyte ir ....
Tuo laiku didesnei daliai bochemščinos buvo būdingas polinkis į alko svaigalus ( mano nuostabi majesty akivaizdžiai pasimėgavusi vynu )
Tiesa Valerijus Pulokas kažkaip ar nuo kažko
( gal amžiaus irkokių tai ligų pasekmės ) smegenys labai suminkštėjo
Nežinau ar gerai padariau bet po durno komentaro aš jį išfriendinau
Beje Valerijus Pulokas
Norėjo man gražinti Led Zeppelin vinilą
Jei jsu taip norisi tai nurodysiu pašto adresą
ir dabar nepažystu jokio tokio Valerjaus and i dont want pažinoti

1995 Vilius Anceris ir Rusys Gliuknamyje
Ką tik per mesingerį man atsiuntė
Vilius Anceris ir pralinksmino bei pagerino nuotaiką
Aš esu sentimentalus žmogus
Aplinka " Gliuknamio"
Neatsimenu kas kaip ir kada , bet susiję kažkas su Benas Sarka vaidinimu
Jei atmintis neapgauna tai nuo 95 iki
Gal Benas labiau prisimena ar Rita Rimkutė ar gal Edita Vigelyte galėtu pakomentuoti
" Rimtas ir protingas su kažkokiu klounu "

1990 – 1991 Klaipėdos jaunųjų menininkų kūrybinės dirbtuvės „DARŽELIS“

Tai buvęs vaikų darželis Naujojo Uosto g., dabar ten banko saugyklos. Darželio pastatas neišlikęs.
Čia rinkdavosi tapytojai Rytis Martinionis, Alvydas Karvelis, fotomeninkas Remigijus Treigys, dizaineris Virgis Bakas, poetas muzikantas Gintaras Grajauskas, vitražistas Dainius Maleckas, juvelyras Tomas Rimeika. I.Baroti neidavo į „Darželį“.

Juvelyras Tomas Rimeika, drauge su vitražistu odininku Dainiumi Malecku, rezidavęs DARŽELYJE:
„Tais laikais nebuvo jokių UAB ar akcinių bendrovių, nieko oficialus, viskas buvo žodinis susitarimas. Davei žodį ir sutarta. Dainius buvo mano sielos dvynys. Iš pradžių jis buvo vitražistas, paskui tapo odininku.

Romas Klimavičius pasakoja (almanachas „Baltija“ 2019, pokalbis):
„NAMELIS Didžiojo Vandens gatvėje. Ten savo dirbtuves turėjo keramikė Skirma, Daiva Ložytė, Isroildžonas Barotis. Pas Taurinską, kada tik ateisi, naktį, dieną, paryčiais, visada sėdi (gyveno ryporte, bet, kai išgerdavo, pasilikdavo). Baliavodavo tik inteligentai. Nebuvo nei vieno gatvinio. Kartą pas Pinkų (Pinkevičių) buvo atvestas saugumietis. Pinkus pristatė: geras žmogus, saugumietis, tik galvokite, ką kalbate. Tas saugumietis pats pasipasakojo, kad yra toks darbas, nors nusišauk, sako, pas jus ateinu, vaišinu, tik leiskite pasėdėti, pabūti. Jie nieko neužsirašinėjo, tik norėjo pabūti bohemoje. Mes sėdėdavome vieni vyri, kaip vienuoliai. Pas keramikes Skirmą, Teresytę, ji darė juodąją keramiką, rinkdavosi vienos moterys. Moterys ir vyrai nebūdavo kartu, visi atskirai. Užeini pas moteris, gauni išgerti ir eik lauk, neleisdavo pasilikti. Vyrų ir moterų santykiai būdavo orūs, taurūs, pagarbūs, niekas neįsižeisdavo, pinigų paskolindavo.“

Romas Klimavičius: Dailininkų sąjungai priklausė medinis namelis S. Daukanto gatvėje (priešais Apylinkės teismą, dabar ten advokatų kontora). Ten savo dirbtuves turėjo pirmame aukšte juvelyras N. Žoludevas, tekstilininkas, V. Skirgailaitė su D. Jefremovu, viršuje V. Pinkevičius ir S. Bertulis, aš vietoj Liongino Garlos, kai jo nebeliko.
Ir visas tas pastatas buvo toks: įeina muzikantas, išeina aktorius, išeina aktorius, įeina du poetai. Eidavo liaudis... Vytas Brencius grįžta iš jūros ir pirmiausia pas mane į dirbtubes. Jo knygelė dar šlapia nuo jūros, garsiai skaito savo eilėraščius. Jokių šnekų apie panas, politiką, vien tik diskusijos, barniai su keiksmažodžiais, daug vyno. Mano durys buvo iš faneros, tekdavo eiti aiškintis dėl triukšmo ir girtuokliavimo. Regimantas Midvikis, kuris priklausė tvarką palaikančiai komisijai, prašo, Romai, gal galite tyliau, žmonės ir pan., bet mes juk nieko nedarome, nieko blogo nekalbame.
(iš pokalbio almanache „Baltija“ 2019)